A give away in blogland isn't complete without the one and only Daan from the blog Maandagdaandag! In 2010 Daan and I started our "This Week I Saw" series (boy, has it been a while since I drew something for my blog...) and she kept surprising me with her weekly drawings and stamps. Her graphic style is really unique and I love it. Today you can win some of Daan's stamps: a little rabbit's head and a trendy ribbon. You don't even have to pick one, you'll get them both!




How to participate
1. Are you a follower of Roos, Rust en Regelmaat? Then you have double chances of winning. Please leave two comments below. (E.g. one with your name, the other saying you're following my blog.)
2. Are you an anonymous reader? That's of course fine too! Simply leave one comment below.
Winners will be announced after October 28th. Prizes will be shipped worldwide, so all of you do join!

[Edit 28/10] Give away closed, winner = Karin


92 reacties

  1. Nou zeg ik ben er weer snel bij! En weer een super leuke giveaway. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ik volg je uiteraard.
    Groetjes,
    Mariël.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat Daan ook meedoet! Ik wil wel een echte Daanstempel winnen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love stamps...and love these!
    Count me in Roos. I'm loving your giveaways...fee x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb al regelmatig her en der de mooie stempels zien passeren van Daan, dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg je blog al een tijdje, maar nu pas in mijn leeslijst gezet. Dus ik volg je schrijfsel vanaf nu elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echte Daan-stempel, die wil ik heel graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeiemorgen Roos, Ja,ik vind ze leuk die DAAN-stempels. Ik zou ze dolgraag winnen. Met hartegroet, Tantejo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag, graag, graag. Ik geniet ook erg van haar stijl en schrijfsels.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lees jullie beider blog trouw. Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wow those are beautiful stamps! And now you say it, I miss those little drawings ;)

    I would love to win these, and my name is Sera! I don't know what you mean by follow..? I have you in my google reader, but I don't know if that counts so I'll leave it at one comment :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ben gek op Daan's stempels, mag ik meedoen?
    Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben je net gaan volgen! Wat leuk de stempels van maandagdaandag, ik volg haar ook al op Instagram. Ik ben zelf ook blogger. Ik schrijf gedichten en plaats ze op 'Daydreambeliever' (cindysnoeck.blogspot.com). Neem je eens een kijkje?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tof die stempeltjes! Vooral het strikje...
    Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke stempels ik doe ook graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En ik bennog steeds een buurt volger groet josien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zijn leuke stempeltjes, dus ik waag heel graag een kansje deze te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb net het filmpje van Alana Sheeren gekeken over 'Grief'. Wat mooi.
    Ik ben mijn dochtertje Mijntje ook verloren na 5 maanden zwangerschap. Daarna heb ik Pippa nog gekregen, wat een geschenk. Kort daarna kreeg mijn zoon van tien diabetes type I, allemaal heftige dingen kort na elkaar. Ik ben hierdoor wel gaan dichten; geeft me veel geluk en voldoening. Ik ga me even in je blog verdiepen; volgens mij ga je door een moeilijke tijd. Liefs Cindy.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja leuke stempeltjes...ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je en je belevenissen volg ik dus twee kansen...en nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb al een bootje van Daan, dat konijn steekt mijn ogen ook wel uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alweeeeer een leuk kado. Prachtige stempels
    Esther R

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stempels van de Daan wil ik wel winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ...dus bij deze waag ik weer m'n kansjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Daan stempels, dat lijkt me echt een heel leuk kado. Ik doe graag weer mee.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wij zijn hier gek op stempels en ik doe weer graag mee!!
    groeten Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, I do love that rabbit. I feel inspired now to draw something!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi,
    weer een ontzettende leuke give-away. Ik doe weer graag mee.
    Groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Very cute stamps! My little one would like the rabbit stamp for sure!

    Tara

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat strikje lijkt me fantastisch om cadeautjes mee te versieren, ik had het daar nog net over op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En dat cadeautje is natuurlijk ook helemaal fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Another fabulous giveaway!
    Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Sinds zaterdag ben ik een dagelijkse bezoeker en ik lees een deel van je eerdere blogs.
    En wens jullie heel veel goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. En ik had me voorgenomen niet meer hebberig te zijn. Maar bij een deel van de kadootjes moet ik reageren. Ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. And the second: Yes please. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. O, hemel, ik zet het vanavond op mijn blog ... heb het net al wel rondgetwittert ;-)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. I like stamps:) en volg je al

    Groetjes linda(www.creasnuf.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke give away... ik waag graag een kansje.... enne... volger was ik al!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh jeetje, alweer zo leuk. Ik doe mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ja, hier ook een volger! Mooie stempels weer!

    Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Digibeet, d'r ging wat mis. Maar: zie nu pas dat er nog een 2de bericht nodig was, bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh sorry, nu staat mijn naam er weer niet en net wel? : Marije
    (sorry voor de vervuiling!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wat een reacties, ik hoop dat iemand hem wint die er ook wat aan heeft. met 3 add kinderen en een adhd kind hoop ik alleen op een hoop rust en regelmaat! succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. OOOOh stempels!! De meisjes <3 stempelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hi Roos! Ik dacht deze week al, er komen vast nog stempels van maandag daandag. En ja hoor! Wat leuk.
    Ook aan deze doe ik graag mee, groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Nog meer stempelplezier...jipiee. we blijven prober3en en hopen op een stempelzegen. mercie Roos! a.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. en we blijven natuurlijk trouw volgen...met of zonder kadootjes. slaap lekker iedereen!a.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Pick me, pick me!! Stamping is so relaxing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ...and I enjoy following your blog. Cute stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik doe ook heel graag mee met je give away! Zo'n mooie stempels willen wij hier ook wel.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik volgede het maandag daandag blog al maar nu volg ik jou ook.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik ben je as we speak gaan volgen :) Goeie tip van Daan!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. En ik doe natuurlijk graag mee met zo'n leuke give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. En zo nu en dan hop ik hierlangs om je aangrijpende verhalen te lezen. (ik volg dus :)) Goed om het goede te vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ook ik doe graag mee!
    Zeer toffe stempels, leuk idee van je give away!
    Heel veel groetjes
    Anneleen

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik vind de stempels van Daan prachtig en doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik kom ook regelmatig langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Roos,

    Ik volg verhalen je ook, maar zoals vele anderen wel anoniem. Vandaag laat ik mijn voornaam hier graag achter, want die stempels van maandagdaandag zijn zo wonderschoon!
    Marthe

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ik ben een volger, een supporter, een fan! dus wat nog meer? mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik ben een anonieme lezer zonder blog,en maak graag kans

    Groetjes,Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

© Roos Stamet-Geurs 2010-2014. Mogelijk gemaakt door Blogger.